הסכם שירות

כאחת מיצרניות האלקטרוניקה בישראל, יש ב-P-M-I יכולת וגמישות לנהל כל סוג של פרויקט, ונעשה כל מאמץ כדי להבטיח שביעות רצון לקוחות בלי להתפשר על איכות, הגינות ומקצועיות.

ההתמקדות בשביעות רצון הלקוחות מבטיח מחויבות מלאה למצוינות בניהול שרשרת האספקה, איכות והנדסה, ומאפשר להציע ייצור במחירים תחרותיים.

P-M-I נאמנה להסכם שרות אשר נבנה במשך שנים של מחויבות ללקוחות.


  • מקצועיות – הבטחת רמה גבוהה של מקצועיות, שרות איכותי ועמידה בציפיות גבוהות.
  • הלקוח במרכז – מנהלי ועובדי P-M-I יעשו הכל כדי לעבוד בדיוק לפי הדרישות והציפיות של הלקוח. .
  • תקשורת פתוחה – הבטחה לשמור על ערוצי תקשורת זמינים עם לקוחותיה בכל זמן.
  • שיפור מתמיד – שאיפה לשיפור מתמיד בכל תחומי פעילותה, ופתוחה תמיד לביקורת בונה המוביל לשיפור.
  • אמינות – עמידה ביעדי אמינות ושאיפה למלא בצורה עקבית כל דרישה של הלקוח.
  • גמישות – הקפדה למצוא תמיד את הדרך הטובה ביותר כדי למלא אחר הדרישות של הלקוח, תו שמירה על איכות ומקצועיות.
  • איכות – מחוייבות להעסיק רק את אנשי המקצוע המעולים ביותר בכל פרויקט ולשמור על רמת מקצועיות גבוהה של עובדיה תוך הכשרות תקופתיות.
  • שמירה על סודיות – הקפדה על אבטחת מידע וסודיות מירבית בכל רמות הארגון.
טואול - בניית אתרים באינטרנט